פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
  עמוד הבית >> רססים - RSS >> ה-AI לא הבינה את הלקוחות – מקדונלד'ס עוצרת את הזמנות בעזרתה

רססים - RSS

  ראשי  |  הזנה פשוטה  

link אנשים ומחשבים אנשים ומחשבים (19-6-2024 14:38:24)

feed ה-AI לא הבינה את הלקוחות – מקדונלד'ס עוצרת את הזמנות בעזרתה (18-6-2024 6:02:45)
מקדונלד'ס (McDonald's) קיבלה באחרונה החלטה להפסיק בסניפיה את השימוש בטכנולוגיית הזמנות קוליות המופעלות על ידי בינה מלאכותית. מאחורי הטכנולוגיה המתקדמת עומדת יבמ (IBM), שענקית המזון המהיר בישרה לה על הפסקת הפעילות לפחות לעת עתה. מקדונלד'ס פרסה בתחילה את מערכת קבלת ההזמנות האוטומטית (AOT) ביותר מ-100 ממסעדותיה, אך בחרה שלא לחדש שוב את השותפות, ולפי הדיווחים, במקום זאת היא תפנה לבחון פתרונות AI קוליים חלופיים של ספקים אחרים. המהלך המקורי הגיע לאחר שמקדונלד'ס רכשה את הסטארט-אפ הקולי בתחום הבינה המלאכותית Apprente ב-2019 ושילבה אותו ב- McD Tech Labs , יחידת מחקר טכנולוגית שנמ ...

execution time : 0.345 sec
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: