פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
  עמוד הבית >> רססים - RSS >> Brands are Responding to the GLP-1 megatrend

רססים - RSS

  ראשי  |  הזנה פשוטה  

link שיבר ריסרץ' מחקרי שוק שיבר ריסרץ' מחקרי שוק (6-9-2024 12:33:39)

feed Brands are Responding to the GLP-1 megatrend (24-7-2024 15:59:25)
Food companies are acknowledging that there are trends, and then there’s GLP-1 . Nestlé Health Science recently launched www.glp-1nutrition.com , “a platform that responds to consumer needs for nutritional solutions while on weight loss journeys”. The weight loss opportunity is not new – but in the past decade, it was branded as “health journeys”. Product development was focused around better for you meals, usually with claims such as extra protein, less calories, and fat, more fiber, etc. According to J.P. Morgan the GLP-1 market will exceed $100 bn by 2030, driven equally by diabetes and obesity usage, with a forecast of 30 million total users in the U.S. by 2030. A 2024 survey from KFF found that one in eight adults (12%) say they have taken a GLP-1 agonist. Among those, 38% say they only took them to treat a chronic condition like diabetes or heart disease, 23% say they took them to both treat a chronic condition and to lose weight and 38% who have taken them only ...

execution time : 0.991 sec
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: