קידום נשים בעבודה עדיין, על אף השינויים מרחיקי הלכת בהשכלת נשים כיום וההוכחות החותכות בדבר יכולתן בניהול וקבלת החלטות, נשים נתפסות כמי שצריכות להוכיח את עצמן לאורך זמן. יכולתן להנהיג עדיין מוטלת בספק לעומת התפיסה של גברים כבעלי פוטנציאל מנהיגותי. מנהיגות עסקית, כמו מנהיגות פוליטית עדיין נתפסת כזירה גברית ונשים אינן נמדדות על סמך פוטנציאל אלא על סמך ביצוע ארוך טווח. נשים רבות בימים אלו מחכות שהמשבר יעבור ואינן דוחפות לקידום נשים בעבודה. בהחלט חבל. ההזדמנות שקיימת עבורך לקידום בתקופת משבר היא הזדמנות שלא תחזור על עצמה. בתקופת משבר ישנה הזדמנות נ ...
קידום נשים בעבודה קידום נשים בעבודה הינו נושא קרוב לליבי הן משום שאני אישה והן משום שבמסגרת 20 שנותיי כשכירה ק
זאת עובדה ואין חולק -אנו חיים במציאות משתנה שמכתיבה לנו את היומיום ועלינו לשנות עצמנו בהתאם על מנת להמשיך ול
ימי הקורונה אילצו אותנו לחשב מסלול מחדש. בראיה שלי כיועצת ארגונית זוהי הזדמנות נדירה וחד פעמית לייצר ממשבר שי
אופטימסיט ופסימסט פגשו את הקורונה זוהי התחלה של סיפור דמיוני או מציאות? בטוח שאם הייתי שואלת את השאלה הזו לפנ
בימים אלו של חוסר ודאות בעקבות משבר הקורונה, עלינו כמעסיקים וכבעלי עסק עצמאי חובה למצוא את המוטיבציה הפנימית
אנשים העובדים בקצב מואץ ביותר, כשמוטל עליהם להתמודד עם מטלות רבות וכשאינם יכולים להשפיע על סוג העבודה שהם עוש
התפתחות הטכנולוגיה וחדירת רשתות חברתיות אפשרו שיתוף המוני ותזוזה של מערך הכוח בארגון. התפתחו צורות חדשות של
במסגרת האתגרים הבלתי פוסקים מולם מתמודדים חברות וארגונים מובילים בארץ ובעולם בולט ללא ספק הנושא של רווחת עוב
במדור צרכנות בעיתון ישראל היום, מתאריך 5.7 התפרסמה כתבה בשם “מי הבוס”. הכתבה עסקה בנושא שילוב של סטודנט