רכב חשמלי לא טוענים ב"96 מלא" – כאן יש שקע ועמדת טעינה, ומדובר בתהליך פשוט למדי, ואפילו די דומה למילוי דלק: מכבים את המנוע, פותחים את המכסה הרלוונטי, מתחברים לעמדת הטעינה, טוענים את הסוללה, מתנתקים – ונוסעים לשלום. איך מטעינים רכב חשמלי – מיקום שקע הטעינה שקע הטעינה ברכב החשמלי נמצא בכל דגם במיקום שונה: ביונדאי קונה החשמלית הוא בחזית הרכב, ואילו בדגמים כמו יונדאי איוניק 5 ויונדאי איוניק 6 – השקע בכנף האחורית של הרכב. איך מטעינים רכב חשמלי – לפני הטעינה לפני הטעינה, חשוב לכבות את הרכב, ממש כמו לפני מילוי בנזין (זוכרים?). מכבים את כל המתגים, משל ...
מערכת FCA היא מערכת לבלימה אוטונומית. היא מסייעת למניעת תאונה חזיתית וקטלנית עם כלי רכב אחרים, רוכבי אופניים או
מערכת RCCA היא מערכת בלימה אוטונומית, שמסייעת במניעת פגיעה ברכב כאשר נוסעים לאחור. RCCA לבלימה אוטונומית – איך
כמעט מאה שנה שלט מנוע הבנזין בכבישים ללא מתחרים, אבל בשנים האחרונות הדברים משתנים. רכבים חשמליים (EV) הם הבחירה
שתי המערכות המתקדמות, LFA ו-LKA משלימות בעצם זו את זה: מערכות LKA "מתקנת" את הנהג במקרה של סטייה מהנתיב ומערכת L
רכבים חשמליים (EV) צוברים תאוצה בשנים האחרונות, ואנחנו פוגשים אותם יותר ויותר – ברחובות, בפרסומות, ואולי גם בחנ
המכונית החשמלית היא חזקה, היא מאיצה בטירוף, היא שקטה, היא לינארית – אלה הדברים שצריך לקחת בחשבון כשנוהגים בה.
ליבה של המכונית החשמלית הוא הסוללה, ובשורות הבאות נרחיב על אחד המאפיינים החשובים ביותר של הסוללה – אורך החיי
נכון להיום, יש שני סוגים של בעלי רכב: כאלה שכבר נוהגים במכונית חשמלית, וכאלה שהמכונית הבאה שלהם תהיה מכונית חש
ערכת הסוללות היא מרכיב מרכזי וחיוני לרכב החשמלי, וסוללה "בריאה" מבטיחה ביצועים טובים יותר וחווית נהיגה מ