חברות יצואניות רבות אינן שבעות רצון מביצועי ערוצי השיווק הבינלאומיים שלהן. רקע קצר על כך נכתב כאן במאמר "המפיצים בחו"ל לא מספקים תוצאות?" . במסגרת וובינר קצר , עסקנו באיתור הסיבות לפערים בין היעדים לתוצאות. הפערים עלולים להיגרם מקשת סיבות, כפי שניתן לראות בדוגמא זו בתהליך אותו ליווינו: חברה יצואנית לפתרונות חדשניים לתחום התעשייה החכמה המשלבת פתרונות חומרה ותוכנה, גייסה מפיצים עם צוותי שירות ומומחיות ורטיקלית במהלך שנמשך כשנתיים במספר מדינות. לאחר תקופה, התגלה שלמעט שני מפיצים, שאר המפיצים לא מצליחים לייצר תוצאות משמעותיות. חלקם הציגו תו ...
המפיצים בחו"ל לא מספקים תוצאות? בפגישות עם מנהלי חברות יצואניות אנו מוצאים שהתוצאות העסקיות המגיעות מהמפיצים
בפגישות עם חברות הפונות לשווקים הבינלאומיים אנו מעורבים בישיבות ניתוח ביצועי השנים הקודמות- ובמהלכם דיון על
מצאת מפיץ חדש? כל הכבוד, עכשיו מתחילה העבודה… כידוע, אחד השלבים הראשונים והקריטיים בהקמת רשת הפצה בינלאומ
לבחור שוק יעד מתאים ולחסוך הוצאות שיווק מיותרות חברות שלהן אי ן כמה מנהלי פיתוח עסקי עם אחריות נפרדת ליבשות א
כניסה מוצלחת לשוק יעד הינה מורכבת ומושפעת מנסיבות ונתונים רבים הנעים בין קיומו של צורך שוק, ערוצי הפצה טובים,
שוק החקלאות הסיני הוא הגדול בעולם וגם הדינמי ביותר . מספר החקלאים יורד בהתמדה עקב הגירה לערים,
הצלחה במכירות בשוק הבינלאומי מחייבת הבנה טובה על איזה צורך המוצר או החברה שלכם עונים, לאיזה פלח שוק וכמובן בה
כמו הצלחות רבות, בחירה נכונה של שותף עסקי מהווה 50% לפחות מבניית מערכת יחסים מניבה ולאורך זמן. אז מיהו מפיץ מתאי
מדי יום חברתינו מקבלת פניות חדשות לעריכת מחקרים חיוניים שיסייעו ביישום החלטות מנכ"לים, מנהלי שיווק ו\או מנ