בגדול, המאמר המקורי נכתב על היתרונות המשמעותיים של שירותי ניהול משרד במיקור חוץ אבל אז המציאות השתנתה בקיצוניות ותפסה את רובנו המומים, כואבים ובעיקר לא מוכנים. אני כמובן מדברת על ה-07 באוקטובר, אבל ותיקי הקרבות שביננו יודעים שהשגרה שבה פעלנו גם לפני כן היא שיגרת חירום. מישהו אמר קורונה? או משבר בהייטק? או…. (תשלימו את החסר). ואז הבנתי שבעלי ובעלות עסקים קטנים ובינוניים, חייבים לשנות מיינדסט כדי להצליח. ברגעים של משבר יש נטייה לשמוט את כל מה שנראה לנו לא חשוב כרגע, כל מה שפחות רלוונטי לעסק ומה שיעזור לנו להוציא פחות כסף. כשיש לנו וודאות של נתונים נוכ ...
היא יושבת בכניסה למשרד, אומרת שלום לכל מי שנכנס. רק שעל הדרך, היא מטפלת בעוד עשרות משימות הקשורות לתפעול היומי
החלום של כל בעל עסק זה שתהיה חפיפה נכונה וכניסה חלקה לתפקיד של עובד או עובדת חדשים. ביחוד כשמדובר בפונקציה כה
אם אתם מצפים ממנהלת המשרד שלכם להיות ״על זה״ בכל החזיתות, להשלים את כל המשימות הגדולות ולא לשכוח לקנות חלב, את
הגיע הרגע הזה שאת מתחילה לחוש דגדוג קל, איזו תחושה של חוסר שביעות רצון (ככה זה מתחיל בדרך כלל) שכנראה אומרת שאת
לעבוד, להרוויח, לדווח כסף. כסף. כסף. אין מילה אחרת. אפשר לכתוב הכנסה, רווח, צפי הכנסה, אבל בתכל'ס… כסף. כשהקמתם
כמה פעמים קיללתם את הרגע שפרסמתם מודעת דרושים ותיבת המייל שלכם לפתע מוצפת במלא קורות חיים שרובם לא רלוונטיים
כל מעסיק רוצה מנהלת משרד שיודעת על כל מה שקורה, מזיזה הרים ומשרה רוגע. בקיצור גיבורת-על. אבל כיצד מוצאים אותה? ר
“ Wanted! אנחנו רק לא יודעים בדיוק מה או מי..” אם זה מה שעולה ממודעת הדרושים שאתם מפיצים בעת חיפוש אחר מנהלת מ
פוסט זה יתווסף בקרוב, הישארו מעודכנים. The post מעלים אבק: נהלים נהלים אבל מה בתכל’ס עושים? appeared first on Amit Segal - A.S.P .