עולם יחסי הציבור התפתח בשנים האחרונות והפך להיות מרכיב מרכזי אצל פוליטיקאים, בחברות, ארגונים וכמעט בכל מקום שיש לו נגיעה לציבור הרחב, בעל עניין תקשורתי או כזה המבקש ליצור סביבו שיח תקשורתי. מה זה בעצם יחסי ציבור ולמה צריך אותם? היום ניתן לראות את מערך היח"צ (יחסי ציבור, באנגלית: Public Relations, ר"ת: PR) כעיסוק ניהולי אשר מתכלל את הקשר עם "העולם שבחוץ" עבור הלקוח בכל המדיות השונות, אם במדיות הדיגיטליות, ברשתות החברתיות, בכלי התקשורת המסורתיים כמובן ואם בפרסום. אך תפקידו העיקרי של איש יחסי ציבור נשאר האסטרטגיה – עליו לנהל את כל הקשר עם החוץ תחת אות ...
יועצי תקשורת ואנשי יחסי ציבור מקדישים את מירב מרצם, זמנם וכשרונם עבור לקוחות מתחומי פעילות שונים, בין אם מדוב
לכמה פרסומים אנחנו נחשפים כל יום? לצד כמה מודעות עברנו היום? ולכמה מהן שמנו לב? ככל הנראה פספסנו את הרוב, במקרה
השיח התקשורתי הפוקד לאחרונה את הברנז'ה, נסוב סביב מקומו של דובר, יועץ תקשורת או יחצ"ן בתוך העולם התקשורתי המ
אין כמעט ארגון ציבורי, חברה עסקית או איש ציבור שלא חוו בשלב כזה או אחר משבר תקשורתי, שברוב המקרים נוחת עליהם יו
פאר לוין תקשורת התברגה בשנים האחרונות בצמרת משרדי יחסי הציבור בישראל והנה כיום מהגדולות ומהמובילות בתחומה. ת
... ות אישית עם אדם או עם ארגון, שמועות שעוברות מפה לאוזן ובים. עולם היח"צ מציע כיום שפע של אמצעים להשגת מוניטין רצוי וההצלחה תלויה ב ...
המדיה החברתית בפרט והזירה הדיגיטלית בכלל, חדרו בעוצמה אל עולם יחסי הציבור וכיום ברור שאי אפשר לנהל אסטרטגיה י