פרסום באינטרנט הוא הדרך הטובה ביותר לקדם עסקים, לייצר צמיחה ולפנות ישירות ללקוחות. שתי שיטות הפרסום העיקריות באינטרנט הן SEO ( קידום אורגני באמצעות תוכן ) מצד אחד ו-PPC (פרסום ממומן, בתשלום לפי קליק), מן הצד השני. לפני שנסקור בהרחבה מה הם היתרונות והחסרונות של כל אחת משיטות הפרסום החשובות הללו, נסביר בקצרה מהי המשמעות של כל שיטה. SEO זו שיטת פרסום הידועה גם כ”קידום אורגני” והם ראשי תיבות של Search Engine Optimization. מדובר בשיטה שפועלת היטב לטווח הארוך ומטרתה לחזק ולשפר את הופעת האתר שלכם בתוצאות החיפוש האורגניות. במילים אחרות, זוהי שיטה המתמקדת בבניית נוכחות ...
למילים הנכונות יש כוח, זה נכון בחיי היום יום ולא פחות מזה, גם בתחום השיווקי. כבעלי אתר מכירות שגם גולשים בעצמם
במאמר של ראנד פישקין באתר sparktoro.com נחשף כי אלפי עמודים של מסמכי API פנימיים של גוגל דלפו לרשת. המסמכים הללו מגלים
זה לא משנה אם אתה גבר או אם את אישה, אם פתחתם את העסק לפני שבוע, שנה או עשור, אם אתם עוסקים בתחום העיצוב, המסעדנו
עמוד הבית של אתר האינטרנט הוא אחד מעמודי החובה שיש בכל אתר שמכבד את עצמו . לרוב הוא גם העמוד הראשון שעימו נפגשי
אם אתם בתחילת דרככם בעולם העסקי אתם מן הסתם יודעים שכל עסק שמכבד את עצמו מחזיק באתר אינטרנט. האמת היא שרכישת א
כמעט בלי שהרגשנו, מכשירי הטלפון הניידים נעשו חלק בלתי נפרד מחיינו, עד שתפסו במידה רבה את מקומם של המחשבים הבית
האגם שעל הגבול בדרום מסצ’וסטס, בסמוך לגבול עם קונטיקט, שוכן לו האגם הפסטורלי (שימו לב, זהו שמו האמיתי, זו לא
לאחיין שלי יש יומולדת עוד יומיים. קורה. למזלי זה עניין של פעם בשנה ולא יותר, אבל תמיד עולה השאלה: “מה לקנות ל
אנחנו לא יודעים מאיזו תפוצה אתם, אבל אצלנו בפולניה אומרים ש”אם קשה לכם סימן שאתם בעלייה ואם קל לכם – סימן ש