במטרה לפנות לקהל יעד פוטנציאלי המותאם לשירות או למוצר שהארגון מעוניין למכור, יש לבצע פילוח תואם ע”פ מספר פרמטרים כגון: אזור גיאוגרפי, טווח גילאים, מעמד סוציו אקונומי ע”פ נתוני הלמ”ס, מגזר, מגדר ועוד. דוגמה: לקהל יעד פוטנציאלי לארגון המעוניין לצרף דיירי דיור מוגן חדשים, יהיה שונה מקהל היעד הפוטנציאלי אליו יכוון ארגון המעוניין בבעלי הון פנוי להשקעה. מאגר מידע מפולח – איך משיגים ? חברת מידע בע”מ מתמחה בהכנת מאגרי מידע מפולחים לטובת הגדלת קהל יעד פוטנציאלי לפניה, עבור מגוון וורטיקלים כגון: הביטוח, רכב, השקעות פיננסיות, קמעונאות וע ...
מאגר מידע עסקי מטויב עם פרטי לקוחות מעודכנים, מהווה את הבסיס הנחוץ . לכל ארגון השואף למצות את פוטנציאל לקוחות
מאגרי מידע מפולחים זה מפתח להצלחה בכל עסק, לרוב הוא קיים בחברה במצבו ה’טבעי’. לעתים עולה צורך להפוך אותו,
הדרך הכי טובה לבעל עסק לחסוך זמן וכסף ולהצליח בעבודה מול הלקוחות שלו הינה לבצע באופן שוטף טיוב מידע טיוב מידע
איך להצליח מול הלקוחות שלך ?ולייעל את טיוב נתונים , מטרתו של כל בעל עסר הינה לשפר ולמטב נתונים ומידע עסקי רב שכ
במקרים רבים, חברות פונות אל שירותים של טיוב נתונים בכדי לייעל, לשפר ולמטב נתונים ומידע עסקי רב שכבר נמצא במערכ
די, זה חלף מן העולם. ניהול עצמי של מאגרי מידע עסקי התברר כנתיב מבלבל, מבלגן וחשוף לבעיות של הגנת פרטיות על פי חו
כתובת המייל שלכם היא מידע אישי לפי חוק , נכון, מדובר בנושאים רגישים ואנשים רבים, באופן שלא רשמי הפוסט קביעת הרשות להגנת הפרטיות הופיע ראשון ב מידע בע"מ
אין ספק, תהליך הגלובליזציה הפך את עולמנו למורכב יותר, אך יחד עם זאת, גם לעולם מרובה אופציות של דיוור ישיר, פילו
בעולם של ממשלות, מודיעין הוא כלי נחוץ ומהותי, על מנת להשיג את המידע הדרוש לקבלת החלטות נבונות. בדרך כלל כששומע