בעולם המכירות המוחשי (זוכרים אותו?) זה קל – קנית מוצר וגילית שהוא לא תקין? חזור לחנות, הסבר למוכר את הבעיה וסביר להניח שהמוצר התקול יוחלף במוצר תקין. כשאנו רוכשים באופן מקוון, אנחנו לא פוגשים את המוכר באופן ישיר, ולכן גם לא תמיד מצפים לקבל שירות לקוחות מהיר ואיכותי כמו שהיינו מקבלים אם היינו פוגשים את המוכר פנים אל פנים. הבעיה מתחילה כאשר אנו פוגשים ברשתות החברתיות את העסקים מהם אנו רוכשים, שם הם מקבלים 'פנים' והכל חי ונוכח יותר, ובהתאם – גוברת גם הציפיה שלנו לשירות לקוחות חי ונוכח יותר. הנה זה במספרים: 4.14 מיליארד בני אדם (שהם יותר ממחצית אוכל ...
אחד הצעדים הראשונים והמשמעותיים ביצירת קמפיין שיווקי הוא בחירת המסרים השיווקיים בהם תשתמשו – מה תגידו לקה
כמו שנטפליקס כבשה המוני ישראלים לסטרימינג של אינסוף סדרות, סרטים ותכני וידאו, כך גם ספוטיפיי יצרה מהפכה של ממ
קורס אנליסט שיווק הוא אחת ההתמחויות החשובות בעולם הדיגיטל. זאת מכיוון שארגונים אוספים כמויות עצומות של נתוני
ניהול תוכן ומדיה חברתית כיום לא שונה רק ממה שהיה לפני חמש שנים, אלא שהתחום המשיך את ההתפתחות המטאורית שלו לאור
אם יש ענף שעובדיו זקוקים יותר מכולם לרענון מקצועי והעשרה – הרי שמדובר בענף השיווק הדיגיטלי. למה כדאי לכל אר
הרגלי הקניה ברשת השתנו לחלוטין ולא נשארו רק נחלתם של דור ה-Y וה-Z. איך מוודאים שהזינוק במכירות המקוונות לא יביא
חשיבה מחוץ לקופסה היא המפתח לרעיונות קריאייטיבים, מיוחדים ופורצי גבולות. הבעיה עם חשיבה מחוץ לקופסה, היא שלא
״יש לי 10000 לייקים בדף הפייסבוק אבל בקושי 10 תגובות לכל פוסט״. ״יש לי 7000 עוקבים באינסטגרם, אבל הם לא נכנסים לאתר
פרסום בפייסבוק, כידוע, היא אחת הפרקטיקות הנפוצות ביותר בקרב משווקים בדיגיטל. למעשה, 92% מהמשווקים טוענים שהם מש