אני כל כך אוהבת להתחיל עבודה או פרויקט חדשים. זה מסקרן, זה מאתגר וזה גורם לי להתרגשות נעימה. לפני שאני מתחילה – אני מוזגת לי קפה חם וחזק. עושה סיבוב במרפסת, בין הצמחים שלי. אני משקה אותם אם יש צורך, ומסירה עלים יבשים. אני כל כך מתענגת על עלים חדשים שהם מוציאים או פריחה חדשה. העבודה שלי מתחילה בתשאול הלקוח/ה. אני מנסה ללמוד ולהבין כמה שיותר פרטים. מה המוצר או השירות של העסק. מי קהל היעד שלו. באיזו סביבה עסקית הוא פועל. מה הטעם של בעל/ת העסק. לאחר כל זאת – אני מוכנה להתחיל את הפרויקט. כשאני מתיישבת מול המחשב – אני מתחילה בלחפש השראות לאור המידע שאספ ...
את ההשראה לפוסט הזה קיבלתי בתערוכה המעולה שובר)ת( שיוויון שמוצגת במוזיאון
מכירים את המשפט ״אין שני לרושם ראשוני״? תתארו לכם שאתם/ן מקבלות הצעת מחיר כזו יפה ומעוצבת – לא תרצו לסגור
זה קיצור הבריף שקיבלתי לגבי המיתוג של ד״ר ליאור קמה. ד״ר ליאור קמה הוא מורה ומרצה למתמתיקה ולמדעי המחשב, יש לו
יצירתיות היא אחת הדרכים היעילות ביותר שבהן עסק יכול להביא לידי ביטוי את המסר שלו. למשל, עיצוב גרפי כפרסום חדשנ
איני עוסקת בעיצוב סביבתי -אך עיצוב גרפי משתלב בעיצוב סביבתי באופן שאינו
צבע הוא שפה גרפית. צבע לוכד את תשומת לבנו ועשוי להשפיע על מצב רוחנו. מחקרים מל
כבעלת ניסיון של מעל 4 עשורים ב עיצוב גרפי ,הייתה לי הזכות לחזות בהתפתח
אני מעצבת גרפית מאד מאד ותיקה – כ-45 שנות ניסיון. (כבר שאלו אותי אם התחלתי בגיל 5 ) בגלל שאני כל כך הרבה שנים בא
איך אני אוהבת לעצב ולבנות דפי נחיתה… דף נחיתה הוא דף שהגולש ״נוחת״ עליו כי חיפש שירות או מוצר מסויים. לכן, ה