אם גם את/ה מתמודדים עם האתגר להסביר מוצר/שירות/רעיון טכנולוגי מורכב כך שאנשים יבינו אותך מהר? אם גם אתה מתוסכל מכך שלידים נופלים ולא מתקדמים לידי סגירה? המסמך הבא נולד בדיוק בשבילך אני אסף חמץ סטוריטלר, מורה, יוצר סרטונים והבעלים של נאנוק לפני 20 שנה עזבתי את משרתי ככתב חדשות והתחלתי ליצור סרטונים שיווקיים ללקוחות, יצרתי מאות סיפורים ויז’ואליים תוך התמחות של הפיכת חומר יבש ואפרורי למשהו קצר שאנשים יעצרו ויקשיבו. המסמך נוצר מתוך הרצאות למחלקות הדרכה ותוכן שהעברתי בארגוני ההייטק הגדולים בארץ. אני נוטה להאמין שאני לא אדם רגיל ולכן לא מדובר בדף הו ...
הפקת סרטון אנימציה ל-Landa להייטק הישראלי ,הקטר של המשק, יש שתי דמויות המשמשות כגורואים ומובילי התעשייה האחד הוא
הפקת סרטון למשקיעים באנגלית עבור הסטארט אפ הישראלי Respiration Scan מחקרים מוכיחים ש-50% ממקרי המוות אצל חולים מונשמי
סטיבן קינג מפלצת של ספרים (הניצוץ, מיזרי, זר, גרין מייל ועוד…) ומי שזכה לכינוי: “מלך האימה” משתף אותנו ב
שבוע שעבר נפל דבר בישראל וכמובן שהתשקורת כמעט והתעלמה ממנו (נו מה…..) אל רשימת הנואמים הנפלאים בהיסטוריה: וי
בראשית ברא אלוהים את הסיפור אחר כך הבוס הגיע וביקש להוסיף כמה דברים ואז הגיע הפוליטיקה הארגונית ואישתו של מנה
רינה ויסגלס חברה טוב וכותבת תוכן מחוננת שאלה אותי מה ה אורך האידיאלי לסרטון שיווק? במילה אחת תלוי! בכמה מילים
הסיפור של מרתה פוורטו המותג למרתה מנהלת מוצר ספרדיה שפוטרה לא מזמן מההייטקס נמאס לקבל סירובים ותשובות שליליו
הגיע הזמן להיות מייקל קורלאונה חלק קטן מחיי הייתי סאני המשוגע, האימפולסיבי שנדלק מכל הערה שקופץ בלי לחשוב פעמ
לקראת הבחירות לרשויות המקומיות הקרובות גאה ללוות מועמדים בנתניה, פתח תקווה, חולון ומועצה אזורית בית אשר ביצי