פייסבוק פרסמו ארבעה עקרונות לסרטון שיצליח בNews Feed התחרותי כל כך. כדי לחסוך לכם קריאה באנגלית, החלטנו לתרגם אותם כפשוטם משכו את תשומת הלב מהר. כמה מהר? מ-מ-ש בשניות הראשונות. איך? עם ויזואלים מהממים, עריכה מהירה ומסרים מושכים. מה עוד? הציגו את הBrand והמסרים שלכם בתחילת הסרטון כך שהם יהיו זכירים גם אם לא יצפו בסרטון שלכם עד הסוף. תכננו את הסרטון שלכם כך שיעבוד גם ללא סאונד. חשוב, חשוב, חשוב! תבחנו את עצמכם, כמה סרטונים אתם רואים בפייסבוק ללא סאונד? המון. בכמה המסר מתפספס אם אין כתוביות או כותרות טיפוגרפיות? גם המון. עצבו גרסא נוספת של הסרטון שלכם שבה הכותרו ...
זה התחיל כמחשבה, המשיך בבירורים, גישושים ובדיקות ולבסוף החלטתם – אתם צריכים סרטון! אז קיבלתם את ההחלטה הנבו
אם לא הכרתם, אז תכירו – Storytelling. המילה החמה בעולם השיווק בשנה האחרונה. והאמת? בצדק. אבל אם להיות מדויקים – ל
בפרקים הקודמים בהישרדות: מושן גרפיקס. התסריטאי כתב תסריט, המעצב חשב על כיוון ועכשיו הגיע הזמן לעצב סטייל פריי
בפוסט זה אני רוצה לעסוק בשלב חקר שפת המותג כחלק מתהליך העבודה של הסטודיו ליצירת סטייל פריים. שלב זה מאוד תלוי
... י הוא בסוג מוצר מורכב, שלרוב קשה להסביר בכמה משפטים, כמוה צעירים, בדרך כלל, תזרום על סרטונים יותר נועזים ומשעשעים. בנוסף לפילוחים חש ...
*הדברים כתובים על סמך נסיוננו בתחום, היכרות עם סטודיואים אחרים וכד'. אנו בטוחים שקיימות שיטות נוספות לעבודה 
תופים בקשה… זוכה האוסקר לשנת 2014 בסרט האנימציה הקצר הטוב ביותר >> FEAST. הבמאי פטריק אוסבורן יחד עם הסטודיו
מהם הכלים העיקרים להצגת מושן או אנימציה? מעבר לכיוון הקלאסי של הצגת מושן גרפיקס בפלטפורמות רגילות של מסכים (ס
פרסומת אנימציה דו מימד משולבת תלת מימד למותג השפתונים ברט'ס בייז. השילוב של קווים פשוטים עם אנימציה מוקפדת של